FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Jag har i veckan fått mail och samtal från flera kunder som har blivit dubbeldebiterade av Telia när de betalat tjänster med Viatel som betalningsförmedlare. Är det någon mer som har råkat ut för detta?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Det kan inte vara dubbla samtal, dvs där någon ringt och sedan lagt på? Kolla i deras gränssnitt på några exempelnummer.. (vet av egen erfarenhet att det för vissa typer av tjänster / målgrupper är ganska vanligt att folk lägger på / ångrar sig efter att de godkänt kostnaden och tror att de inte ska bli debiterad).
__________________
www.cellsynt.com |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Jo, det verkar stämma att det är folk som har ringt och sedan lagt på. De behöver veta ett nummer innan de kan gå vidare, och jag antar att det tar för lång tid att hitta numret så de hinner lägga på. Sedan ringer de igen. Det verkar alltså snarare vara kundernas fel, eller min bristande information, än Viatels eller Telias.
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|