FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Om mindre än 4 timmar lyfter planet till Indien. Jag blir borta i 6 månader. Underbart!
Om någon har vägarna förbi så hojta till! ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
lycka till
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Sex månader låter väldigt länge, men ha det bra och kör inte på några kor.
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
|
Lycka till och hoppas att du får ett bra halvår! Jag har bott stora delar av mitt liv utomlands. Det finaste med att vara borta är att man lär sig uppskatta Sverige när man väl kommer hem igen
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Underbart att fly kalla Sverige och komma hem till våren. Hoppas du får en trevlig visit, har själv funderat på att dra över en runda och kolla Indien.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Härligt, flyttar själv till Australien i Januari på obestämd tid.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Skönt för dig Fabian. Jag hoppas själv komma iväg 1 månad i alla fall nu när verksamheten i Indien börjat ta form. Vore trevligt att träffa grabbarna in real life också.
Vart i Indien kommer du hålla till? //Andreas |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
|
Jag landar i Mumbai, men kommer att åka runt lite överallt. Det enda som är säkert är att jag kommer vara i Goa mellan 27 december och 11 januari eftersom Backcharter-gänget kommer ner då.
När åker du ner andreas? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Jag har ingen resa bokad ännu men ska se om jag får tag på något om arbetsbördan minskar lite.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Vad är det för fel på sverige nu då när alla verkar dra här ifrån? De ska ju bli 16 + grader på torsdag. Allt som behövs är en stor fototapet på väggen med motiv från thailand och öppet fönster, och voala nu får du dig en finfin semesterdag.
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|