FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Någon som har testat flyers/flyers pro på facebook och har erfarenheter att dela med sig av?
Schyst att man kan välja ut ganksa snäva målgrupper om dom är med i nätverk.. Tänkte köra igång senare ikväll/natt och se vad det ger för utdelning. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
Berätta gärna hur det gick för er
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Jag har kört i någon vecka med följande resultat;
Clicks Impressions CTR (%) Max CPC Avg CPC Dly Budget Total Spent 17 5,530 0.307 0.50 0.12 50.00 2.03 2usd för 17 besökare... Betydligt bättre än vad expressen-annonseringen gick... 1700kr och 52 besökare... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Jag brännde iväg 300 dollar på 3 dagar (50k imps / dag). 85 besökare
![]() Kändes inte supervettigt direkt. Testa stumbleupon.com istället. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
|
Med stumbleupon betalar man för relevanta besökare, det är ännu bättre
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
|
Jag har köpt trafik till nästan alla mina webbsidor via stumbleupon. Det är ett perfekt sätt att få in powerusers som sprider ryktet vidare via sina bloggar, kompisar och länkar. Det är billig trafik också.
Det faller ju på ditt ansvar att ta den hänsyn som börs för att förvalta trafiken, stumbleupon bygger ju på att man har en bra sida och intressant sida. Därför kanske det inte riktigt fungerar som traditionellt annonseringsmedium mot butiker etc. I sverige är trafiken betydligt mindre än internationellt, det finns dock lite trafik i de nordiska länderna att skrapa ihop om man skapar ett par kampanjer. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Stumbleupon är hyffsat billigt, men trodde bara det gick att rikta mot deras specade intresseområden, kunde man skriva in specifika webbplatser hade det ju varit guld (konkurrenterna)?
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|