FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Medlem
|
Hallåj!
Är det någon som sitter på ett färdigt avtal för communitys som skulle vilja dela med sig av det? mvh Andreas |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
du får nog förklara lite mer vad du menar, för jag förstår iaf inte vad du är ute efter.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Medlem
|
Typ ett standardavtal för vad man får göra och inte göra, typ ett sånt som du hittar här:
http://www.lunarstorm.se/reg/reg_page1.asp Alltså ett avtal som berättar att man inte får göra olagliga saker, att sidan är gratis idag men kan kosta pengar längre fram etc... mvh Yannelos |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Medlem
|
Hallå Mario!
Allra helst skulle jag vilja anlita en advokat men det finns inga pengar alls just nu till det, därför tänkte jag att någon här säkert har ett avtal som de brukar använda och kanske vill dela med sig med. Iaf ett jag kan utgå relativt mycket själv ifrån. mvh Andreas |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Nykomling
|
Själv håller jag också på med ett community som ska sträcka sig till folk i hela världen. Jag undrar hur jag ska göra med lagarna. Ska jag använda internationell eller svensk? Servern ska stå i Sverige. Reglerna på community´t ska jag göra själv men lagar måste gälla. Vilka?Svenska, Internationella?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|