FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Jag tycker att google analytics är helt ute och cyklar.
Sen uppdaterar den bara 00.00, skit jobbigt om man vill se "just nu" statistik. Sen borde pageranken uppdateras oftare... Har jag inget mer att klaga över som jag kommer på nu, men det kommer nog ![]() Vad tycker ni & har ni något att klaga över google? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
nej, varför?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
Självklart är det roligt med "just nu" statistik, men tänk på att det är en jävla massa folk som använder Google Analytics och även om de har überservrar så lär det bli alldeles för stor belastning eftersom Analytics gör ganska många beräkningar.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Det här kändes som en onödig tråd. Varför inte döpa tråden till något som beskriver dina bryderier kring Google Analytics istället för att försöka skapa en allmän neg-tråd?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
well.. enda jag saknar på GA är att jag inte ser specifik tråd etc i ett forum som länkat till min sida.. man ser bara www.whatever.com/forum.php
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Tycker att Googles tjänster är alldeles utmärkta,
analytics där till. Tar lätt förstaplatsen som den mest fullfjädrade gratis tjänsten för statistik. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Analytics uppdaterar löpande fast med fördröjning? Inte en gång per dygn bara?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Om du inte valt dagens datum i tidsperioden är det väl rätt självklart den bara visar tom gårdagen?
![]() |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|