FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Hallå.
Någon som har eller känner till ett (budget) tangentbord som går att diska (för hand)? Jag har tröttnat på att mina tangentbord blir smutsiga hela tiden och det är så sjukt jobbigt att ta bort 101 knappar var för sig för att diska dom. Kjell och Company har "Silikon tangentbord - Standard" som tydligen är "Fuktskyddat utförande som klarar besvärliga förhållanden som tex. båt.". Är det någon som vet den är disksäker? eller känner till något annat tangentbord? edit: duh, stavade fel i topicen ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Ursäkta mitt off-topic-inlägg, men rubriken fick mig att tänka på detta =).
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Medlem
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
mitt logitech g15 är ganska bra... hällde av misstag en halvliter joltcola i det på ett lan och sedan trött som jag var sköljde jag av det under kranen.. funkar perfekt.. lcd:n också. =)
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
kör tangentbordet i diskmaskinen...funkar hur bra som helst om du torkar det ABSOLUT TORRT med en hårtork direkt när diskningen är klar..
Funkar också fint med fjärrkontroller...har gjort det ett flertal ggr. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Medlem
|
Ingen som hade testat den från kjell och company då? Eftersom jag är student, försöker hitta det billigaste tangentbordet
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
![]() Vanligtvis tar inte elektroniken i ett enkelt tangentbord skada om det utsätts för vatten när det inte är inkopplat, så diskning ska fungera fint på ett basic-tangentbord. Tangentbord med mer avancerad teknik hade jag inte våga utsätta för vatten över huvud taget. Men precis som du säger, se till att det är torrt innan det kopplas in igen. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Medlem
|
vågar man det? hm
hur som helst, ska ringa till kjell imorgon och fråga om deras tagentbord klarar trycktvätt. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|