FAQ |
Kalender |
![]() |
#21 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Här kan man fynda ordentligt ju.
Känner sig lite larvig när man bara är ägare till två domäner. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Ara: Mmm antar att jag ska säga tack?
![]() ![]() KarlRoos: Det är bara att buda ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
neonror.se vart inte IDN ;-)
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Ara: Jag vet många som gjort, men vi är även de samma som köper icke-idn också.. kanske ligger i sättet att tänka dunno
Eliasson: Hehe nee jag vet, och nu är den såld tillsammans med sin idn-variant ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | ||
|
|||
Flitig postare
|
200:- st på bud för nedanstående:
anställning.se, pjäxor.se, världscupen.se, hårbalsam.se, hårschampo.se, ansiktskräm.se mataffär.se |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | ||
|
|||
Flitig postare
|
OBS: DESSA DOMÄNER ÄR NUMERA SÅLDA OCH KAN EJ BUDAS PÅ LÄNGRE: brännboll.se metspö.se brödleverantör.se majsbröd.se råg.se jäst.se pitabröd.se jordnötssmör.se solbränna.se solbränd.se immunförsvar.se spänning.se infrarött.se lågenergilampor.se grävling.se våffla.se våfflor.se finlandsfärjan.se finlandsfärja.se färjetrafik.se bokafärja.se bilfärja.se vägunderhåll.se persontåg.se pendeltåg.se godståg.se snabbtåg.se jordbävning.se ämnesomsättning.se föreningsbank.se radiovågor.se neonrör.se spelpjäs.se stjärnbild.se stjärnkikare.se neonror.se sömmerska.se rödbetor.se kulörtvätt.se valutaväxling.se externhårddisk.se bilägare.se bröllopstårta.se rymdfärja.se tändsticka.se aktieköp.se gödsel.se magnetfält.se terrängbil.se knäskydd.se längdskidor.se hagelgevär.se ålderdom.se Kökluckor.se Bokförlag.se |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | ||
|
|||
Flitig postare
|
förkyld.se inte längre till salu
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Nedanstående domäner är sålda och går ej längre att buda på
länder.se sömnpiller målarfärger nötter sportaffär svenskamöbler |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | ||
|
|||
Medlem
|
Skulle vara bra med en sammanställning med domäner som är kvar. Om du har möjlighet att posta det?
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|