FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Medlem
|
Tja!
Är det någon fått Tre´s Usb modem att fungera på en dator med Vista? På tres hemsida kan man ladda hem någon drivrutin men den verkar bara vara för PCMCIA kort. Tres kundtjänst måste vara Sveriges överlägset sämta, så jag provar här först ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Den skall vara plug & play, bara att stoppa in och vänta tills den installerats, den innehåller sina egna drivare så att säga...
Dom drivare tre har på sin hemsida, är för Intel & PPC Mac, så har du Vista tror jag inte du behöver dom ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Medlem
|
Allright, jag har ju intallerat den på Xp några gånger tidigare. Då går intallationen igång och programvara installeras.
Nu när jag ska intallera den på en burk med Vista så går installationen igång. Efter att installationen är klar så händer ingenting. Ingen programvara blir intallerad? ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Medlem
|
När jag installerade Tele2:s USB-modem på en dator med Vista var det småkrångligt. Man var först tvungen att installera modemet på en dator med XP, och sedan föra över modemet. Kommer inte till 100% ihåg, men tror att det fanns instruktioner på Tele2:s sida. Om det sedan är samma sak hos 3 vet jag inte.
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|