FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
tja,
finns det nagot satt att koppla ett betalnummer till ett mobilnummer dvs, att da de ringer ett mobilnummer sa kostar det 20kr per samtal? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
tror inte det, hör med telefix.se men som sagt, tvivlar starkt på det såvida inte en röst läser upp "detta samtal kostar 20 kr precis. för att acceptera kostnaden tryck 1"
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Tänk dock på att du får betala aktuell minutkostnad för mobilsamtalet, så även om dina kunder debiteras 20:- / samtal får du betala en 3-4 kr per minut! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Förstår inte vad rixport80's 0200-tjänst har med frågan att göra, det är ingen betaltjänst?
Svaret är istället: Ja, det går att lösa med Telia 900 eller lämplig återförsäljare av denne tjänst. Pris hos telia 5000kr start, 80% av köpbeloppet i kickback -minuttaxa till mottagande telnr. Finns även ÅF där du kommer ner i de fasta avgifterna en del, men får något lägre kickback, har du provat att googla?
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
|
Citat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Nykomling
|
Hej
Det finns säkert flera företag i denna branch - jag änvänder ett av dem Teledialog och jag är mer än nöjd. De beror kanske på att jag inte är opartisk eftersom jag är bekant med ägaren. Jag kan därför bara rekommendera dem och om du mejlar mig skall jag berätta hur du kommer i kontakt med den ansvarige ... // HEXA |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Medlem
|
men är det någon som fungerar med mobilnummer?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Medlem
|
nu hänge rjag inte med... alltså fungerar det så som jag beskriver det?
en person ringer till ett mobilnummer 070xxxxxxx och lyssnar på en telefonsvarare som ger information, x kroner debiteras personen som ringt telefon numret. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
|||