FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Haha, fan det bästa skämt jag läst någonsin! :lol:
Nej, ärligt talat fattade jag inte ett piss - Vad var det roliga? |
|||
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Jag fattar fortfarande inte. Känner mig trög
![]() jag känner ingen som är född 1982 i mars... |
|||
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Nykomling
|
Jag tror det roliga med texten är att han skrev att han skulle fira midsommar på sommaren och inte på vintern som de flesta av oss andra gör...
|
||
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
fattar inte heller det roliga.. och ser inga dolda budskap i det heller
|
||
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Nykomling
|
Fattar inte heller det roliga... skulle det roliga vara att sonen "producerades" på den där midsommarsnatten?
Kontentan av detta är väll att smaken är som baken ![]() |
||
![]() |
![]() |
#16 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
Man tycker ju att det borde finnas något kul med det, annars skapar man väl inte en tråd på wn om det? :blink: |
|||
![]() |
![]() |
#17 | |||
|
||||
Medlem
|
Det enda som går att läsa mellan raderna är att de hade en stor bil eller körde trafikfarligt. De hånglade i framsätet under resan hem...
|
|||
![]() |
![]() |
#18 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Detta är ett mysterium. Kan inte Stefanhansson förklara nu, jag orkar inte vänga längre på upplösningen
![]() |
|||
![]() |
![]() |
#19 | |||
|
||||
Medlem
|
Jag tror nog att stefanhanson menar på att kontentan av att textförfattaren tyckte synd om sin bror resulterade i att han nu 25 år senare får gå på sin brorsons bröllop, vars mor var denne textförfattares ungdomsförälskelse...well well??
|
|||
![]() |
![]() |
#20 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Om flickvännen hånglade upp pojkvännens bror på en gemensam semester, så säger det kanske något om hennes karaktär. Vem som helst skulle väl kunna vara pappan till den där ungen… Kanske är den riktiga pappan de båda brödernas pappa (hon verkar ju gilla släkten), så att brodern inte fick en son, utan en bror till
![]() Jag kan i alla fall inte hitta något mellan raderna i den här texten. Jag tror bara stefanhanson tyckte själva scenariot var lite skoj och att han uttryckte sig lite fel när han skrev att man skulle läsa mellan raderna. No biggi. |
|||
![]() |
Stängt ämne |
|
|