FAQ |
Kalender |
![]() |
#41 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Kul med framgångar men TV.nu har väl varit dominerande i många år? Enkel men bra tjänst och bättre pålitlighet än konkurrenter har gjort valet av tv-tablå givande. Grattis till en (förhoppningsvis) bra affär.
Edit: Hur blir det med nummerplåten på bilen? ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |||
|
||||
Administratör
|
Citat:
![]() |
![]() |
#43 | ||
|
|||
Supermoderator
|
4021 dagar kvar på kontot?
![]()
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Härligt!
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |||
|
||||
Administratör
|
Citat:
![]() Edit; Sorry for offtopic.... Grattis igen!
![]() |
![]() |
#46 | ||
|
|||
Administratör
|
Kul med alla gratulationer
![]() Det är såklart roligt att vara en del utav detta. Kan väl dra en slutsats att man ska inte vara rädd att jobba lite för det kan så småningom ge sin avkastning... Nu bär det av söderet mot Göteborg/Trollhättan bl.a och ta lite lugna semesterdagar!
![]() |
![]() |
#47 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Äre inte dumt att sälja en webbsida som går så bra, med en sån bra domän ?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | ||
|
|||
Nykomling
|
Grattis och bra jobbat
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Talesättet säger att "man ska sluta när det är som roligast" och det stämmer allt för väl. Att sälja av när man är på topp är alltså klokt. Problemet är bara att man aldrig kan veta när man nått toppen med en verksamhet... |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
|
|||