FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Jag har en domän som är registrerad hos Active24. Domänen går strax ut och jag måste få tag på dem innan.
De svarar inte på epost och deras telenummer finns inte längre. Hur sjutton ska jag kunna förnya / flytta domänen innan den går ut? Det gäller en .com. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Nykomling
|
Jasså? "Det nummer du önskar nå är inte i bruk". Det skulle jag vilja påstå är samma sak som att det inte funkar.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Nykomling
|
Ok. Jag ska prova från en annan telefon.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Du använder antagligen deras gamla telefonnummer. deras nya är 08 56699150.
Har pratat med folk¨på A24 hela dagen och det har inte ens varit kö Dessutom så kommer inte din domän att förfalla eftersom alla domäner automatiskt förnyas hos A24 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Nykomling
|
Finns det något sätt att få tag på Active 24 eller någon närstående behörig som kan gå in i deras system nu under helgen?
Andra webbhotell har ju antingen support eller något journummer under helgen, men inte Active 24 inte... *muttrar* |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Varför inte typ skicka ett MAIL till dom? OM du gjort det direkt istället för att gnälla här så kanske problemet varit löst? bara ett tips i all välmening..
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
Dock löste sig det hela ändå därför att de inte tog ner sidan vid det datum som stod. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|