FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Banned
|
Hehe, ok, läste kanske inte så bra
![]() Vad sägs om det då? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
du ÄR full
![]() Men: sökfunktionen får gärna ändras så att man kan göra flera sökningar inom tidsramen. Som det är nu gör man en sökning som antingen ger för få eller för många träffar så kan man inte förfina den utan att först vänta 20 sekunder (eller vad nu tidsfönstert är) - det gör det svårare att återanvända kunskapen i alla de 170'+ inläggen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
dags för WN2?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Då försvinner halva anledningen till att hänga här.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Sökfunktionen är det väl inte meningen att man ska använda, Google är ju ändå bättre
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |||
|
||||
Medlem
|
Att ta bort alla animerade avatarer vore en klar förbättring.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Personligen så tycker inte jag att det är de gamla inläggen som behöver rensas ut – utan de nya.
Nu tror väl folk att jag syftar på den här tråden, men lite okunniga förslag och frågor har alltid sin plats på ett forum. Jag syftar istället på uppenbart och otroligt störande spam. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |||
|
||||
Medlem
|
Jag sitter på andra sidan gjorden, i Australien, på 512k och det är inte långsamt för mig. Jag tycker WN är alldeles utmärkt som det är. All kunskap som samlats under åren är väll det som faktiskt är värt något.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Jag vill också återställa WN. Ska vi säga en vecka sedan så alla medlemmar från och med den 02 juni 07 försvinner?
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|