FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Ja, det finns mycket som är lågt inom marknadsföring, men inget är lägre än Glocalnet.
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Finns gott om falsk marknadsföring ! undrar om det finns så mycket falskt marknadsföring nånstans än inom resor/flygbiljetter!
Ryainair TEX 200 000 flygbiljetter inom europa för endast 1kR hur eller när man än bokar de biljetterna för 2 personer blir summan över 800kr . Det kallar jag falsk marknadsföring .tillkommer det ena och det andra i bokningen fasst man väljer bort reseförsäkring o bla bla bla |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
![]() |
![]() |
#14 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
|
Citat:
Däremot körde Sterling en sån kampanj (1kr) så sent som förra veckan. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |||
|
||||
|
Citat:
EDIT: Kan inte komma in på Ryanairs hemsida för att se hur det ser ut nu, därav frågan. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||||
|
|||||
|
Citat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |||||
|
||||||
|
Citat:
|
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Flygbranschen är något som borde hårdregleras vad gäller marknadsföringen - den är hemsk.
Bland de bättre tycker jag är Fly Nordic och Norwegian som verkligen har så billiga resor som de annonserar ut. Synd bara att de inte flyger till så väldigt många ställen från just Stockholm... Ryan Air är däremot något som jag är väldigt försiktig med, tycker det mesta strular med dem, förutom att man hamnar på flygplatser som liger ruggigt långt från orten man påstås flyg till (och från)...
![]() |
Svara |
|
|