FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Surfade runt på communities och sprang in på kamrater.se, nyfiken på namnet så surfade jag in och gillade det första jag såg (nej.. inte färgen - jag har fortfarande ont i ögonen från den) : Kamratfrämjandet
Det fick mig två sekunder senare snabbt fundera på varför dom har en brud på framsidan, utan trosor, som frågar om det är fest på gång? Annat exempel: kamrat.com - en annan community som jag kikade in på och reagerade på hur dom löst kontaktdelen.. Istället för bra info om vem som driver sidan så hänvisas man till en hotmail adress? (kamratsite kanelbulle hotmail punkt com) - ger mig ett grymt oseriöst intryck av den sidan.. har ni fler klockrena exempel? ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Men är inte @hotmail.com den klassiska fjortisadressen?
Om sidan vill dra ungdomar så är väl detta helt i linje, eller är det jag som börjar bli gammal? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Utomlands (framförallt i Asien) är det extremt vanligt att stora internationella företag använder sig av gratis webbmail såsom hotmail och yahoo. Här i Sverige anses det dock otroligt oseriöst att göra det.
Man får tänka på att många projekt på nätet bedrivs av ungdomar. Idag är det inte ovanligt att en fjortonåring har tillräckliga kunskaper för att lansera ett community. Dock skiljer sig en fjortonårings tänk ganska mycket ifrån en vuxen persons. Därför uppfattas webbsidorna ofta som oseriösa och nästan humoristiska. Ofta hittar man tekniskt begåvade små skitungar bakom den här typen av sidor ![]() Är du i stort behov av kamrater melin? :P Edit: Skrivfel |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
kamrater.ses ägare perfica och Henrik finns här på wn förövrigt.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Flitig postare
|
myspace.com - Världens mest misslyckade sajt. Funktionerna och ideen är jätte bra, men urs så svårnavigerat och urusel design.
Eftersom man själva får skriva en CSS för sin profil så borde nog inte själva rootsajten var nått mäktigt, men gud, lite färg borde de kunna lägga till. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|