FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Någon som har ett bra tipps på bredbandsval? jag ska flytta så att jag hamnar inom Sundsvalls fibernät, dom som jag väljer mellan för tillfället är BBB, Adamo & Rixnet. nån som harfler förslag? Adamo är ju väldigt lockande eftersom att dom har 100/100, rixnet erbjuder 30/30, och BBB 100/10.
Fyll gärna på med förslag (ett plus om du vet att företaget levererar inom Sundsvalls stadsnät. MVH Fredrik |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Medlem
|
Adamo Stadsnät tjänst verkar va ganska hyffsad faktiskt.. har en polare som har deras nät.. han klagar iaf inte :P
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
100/100 eller 100/10 är väl hugget som stucket. Jag lider inte av att "bara" ha 10 ut.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Nykomling
|
Lika bra att fläska på med 100/100 =)
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Rixnet fungerar bra i sitt nät. Har en kompis som använder det och deras peer är ju lite som dom själva vill.
Så jag skulle nog göra som dom andra, fläska på med 100/100 för det brukar inte vara så stor ekonomisk skillnad. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Nej men precis, det är så jag resonerar.. skiljer inte många kronor mellan 10upp & 100 upp, men varför inte passa på när man ändå är i farten. problemet är bara att då måste jag säga upp alllt hos BBB och skaffa nytt hos tex adamo (vilket det lutar mot) pratade nyss med en vän som har 100/100 via banhof, jag som trodde att dom slutade existera när bredbandsbolaget slog sig fram. men tji fick jag.
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|