FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Dundersuccé är all som jag kan säga Om CJ (Commision Junction). Jag har använt Adsense för ett tag men tröttnade på att skapa en massa klick med lite inkomster...
Jag bytte till CJ och på 2 veckor ökade min vinst med 487%! Jag har tidigare provat CJ och det är relativt meningslöst så längre inte trafiken är väl inriktad - men när det är på plats så är det en riktig trevlig nedförsbacke. Vilka erfarenheter har du utav Commision Junction? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Sjysst, 487%, kan jag få lite av dig?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Kan du berätta vilken bransch du ligger i, samt om vilken bransch du tjänat mest på att skicka besökare till?
Måste erkänna att jag faktiskt minskade mina inkomster med affiliates på två olika sajter. Besökaren gick iväg till en med urselt klickvärde (<1kr) och kom aldrig tillbaka, någon vidare konvertering på sajterna i fråga var det inte heller. När man börjar räkna på det hela så är det bättre med Adsense. Men visst, man måste sålla bort alla skräpprogram som finns, så kan det nog gå bra. Generellt skulle jag vilja påstå att en affiliates med under 1 kr klicket, dålig konverterade tjänst där förtjänsten per värvad kund är under 10 kr inte är värd att satsa på. Mening med Affiliate måtte vara att sälja, och inte driva besökare, och därav behöver man goda marginaler på det man säljer för att det ska löna sig. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Från 10:- till 48:75?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Endast goda erfarenheter med CJ, extremt trevliga att ha och göra med!
Men Jonas, gäller detta dina "så-blir-du-rik-på-internet"-eböcker? Några 500% tror jag knappast någon skulle tjäna mer på CJ än Adsense med samma förutsättningar om det inte gäller någon extrem nisch. Men ska man tro din 7stegs-plan där du är proffs på adsense måste du ha gått från att tjäna en miljon i månaden till fem miljoner, grattis! Du måste nog byta ut texten på din websida nu: Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Jag tänker samma sak som elprisguiden, 487% säger ingenting. Det okritiska sätt med vilket du framhåller inlägget i samband med den suspekta webbplatsen i din signatur gör att iaf mina varningsflaggor börjar vinka.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
ännu en som försöker lura folket på WN?
vi borde samla dom i en bok.. och sälja via våra lokala bokhandlare ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
|
Mina erfarenheter av cj är att de är varken till eller från något annat affiliate-program. Ibland får man en bättre deal, ibland en sämre.
Mina erfarenheter av dig däremot är att du postar spam Jonas. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Medlem
|
Köp en e-bok av mig istället och öka vinsten 5000% på 24 timmar.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
|
Citat:
|