FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Hej!
Håller på och upphandlar både ett e-handelssystem och affärssystem till min e-butik. Men innan jag har valt affärssystem och butiken är igång, så tänkte jag använda något gratis bokföringsprogram fram tills jag har butiken och affärsystemet igång. Så eftersom butiken inte är igång nu, så är det ju inte så mycket saker att bokföra just nu och behöver ju därför inget avancerat bokföringsprogram direkt.. Någon som kan tipsa mig om ngt ok gratis bokföringsprogram? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
www.winbas.se är nog det mest komplettta, och väldigt avancerat.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Nykomling
|
Du hittar en sida med gratis bokföringsprogram på http://www.drivrutiner.net/program/kontor/bokforing.php
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
Att sälja gratis är inte särskilt lönsamt - därför är det få som gör det. Många uppger att dom säljer "gratis", men det visar sig i slutändan att "gratis" är ganska dyrt. Vill man t.ex ha minsta lilla hjälp - ja, då är man fast - hjälpen kostar tusenlappar - ofta mycket mer än vad ett annat program kostar. M.a.o - se upp! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Du måste ju ändå köpa ett som har koppling till ditt affärssystem, så det bästa är väl att spara allt i excel så länge. Annars blir det ju bara dubbeljobb att föra över det till det nya systemet.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
|