FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
har länge funderat på vad alla här på forumt har för projekt bakom sig,
tror helt klart att många erfarna och duktiga människor ligger bakom stora projekt, vore intressant att veta vad folk har gjort ![]() /fredlund |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
kurslitteratur.se, mitt första stora projekt och driver det fortfarande.
Köpte och sålde företagande.se under det senaste året. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Medlem
|
gaddad.se - Driver idag
sidan.nu - såld förra året UnderZone.net - länge tillbaka i tiden en stor mp3sida =) |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Flitig postare
|
videohelp.com - mitt första projekt och driver den fortfarande.
extraminne.se - jag behövde en kalender med sms-påminnelser....fast nu finns ju google calendar...men den fungerar forfarande. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Medlem
|
driver www.fractalposter.com Av 100 saker som jag planerat att införa på siten kanse 10 är gjorda.
driver också www.fractronics.com som tyvärr skulle behöva göras om från grunden. Tid är det som saknas..... |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Talskrivarna.com - Anställningsprojekt hos min arbetsgivare där även en hel del andra projekt rullar och är planerade framöver.
Webadtrader.com - Helt eget projekt vid sidan om anställningar och dylikt. Sportinginvest.com - Delägarprojekt |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Medlem
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Medlem
|
oj, har några stycken jag driver men mest aktuella just nu är:
min.sokallt.se - låter dig skapa din egen sök-tjänst agent55.com - metasök-tjänst vipcart.com - ehandel system |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Hej,
Ett tio-femtontal sajter om resande och turism i Asien. Få "mästerverk", men jag jobbar enträget på att förbättra allihop.
![]() |
Svara |
|
|