FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Professor David Nutt och hans kollegor vid universitetet i Bristol kom fram till att både alkohol och tobak är skadligare för människan än Cannabis. Leslie Iverson som professor i farmakologi på universitetet i Oxford håller tillsammans med andra forskarkollegor med om resultaten och är inte alls förvånad.
Antar att Expressen vill höra en second opinion om denna studie och kontaktar därför....."Före detta fotbollsproffset Glenn Hysén"?! som "tar sig gärna en öl ibland"??!! "Låter sjukt" hävdar Hysén Och hur kvalificerar hans öldrickande honom att utan att kunna något om studien bedöma den eller vad en professor i farmakologi sagt? Ringer man kanske upp en före detta missbrukare som har erfarenhet av alla dessa droger, en drogexpert, en biolog, kemist eller kanske en annan farmakolog? näää de kör med Glenn Hysén, han vet vad han pratar om ![]() Expressen har hit an all time low. I nästa nummer kanske Robinson Robban ger sin expertåsikt på konflikten i Mellanöstern ![]() artikeln: http://www.expressen.se/halsa/1.611604 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Det måste vara ett skämt.. jag skrattade mig åtminstone fördärvad. "..tar sig en öl ibland".
![]()
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Haha, snyggt, Expressen har helt sonika raderat stycket!
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Nykomling
|
Hehehe visste inte att de tog bort det, helt logiskt iofs, det stycket var helt orelevent.
Bra av dig att agera och maila geniet bakom artikeln Kalledoo. Jag förstår hennes argument på sätt och vis men nää, man måste tänka lite längre än så. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|