FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
Vissa php-funktioner fungerar ju perfa om man kör de lokalt på sin egen dator/server med PHP på, men när man ska köra de från kontoret -> till serverhallen så blir det ju remote. Dubbelkontrollera gärna detta. Kontrollera även rättigheterna på kataloger+filer som den använder sig av eller ska skriva till. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Medlem
|
Nope, inga fler felmeddelande tyvärr
![]() Ska kika mer på rättigheterna...hmm...om webhotellet kan svara någon gång i år! !! ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Banned
|
Citat:
Har webhotellet Windows eller Unix? Om dom har Unix, har dom kompilerat PHP med FTP flaggan? Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Medlem
|
Rättigheter ställer jag själv in via ftp programmet på mapparna..och här är minsann ALLT i klickat, hjälper ändå inte
![]() Ja, de kör unix och har kompilerat korrekt med ftp flagga.. Hmm, nej jag kör inte safe mode på min dator lokalt, men det funkade när jag provade save mode lokalt.. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Medlem
|
För att förhoppningsvis knyta ihop påsen postar jag detta mezz. Det verkar som om filen faktiskt laddas upp till servern men hamnar i någon form av temp mapp högre upp i strukturen än jag har rättigheter att bläddra.
Nu ska det provas med move_upload_file som bör lösa problemet. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|