FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Hittade en virtual pc 2007 på freewarefiles.com.
När man högerklickar, markerar eller flyttar m.m så får jag upp ett felmeddelande i stil med "confirm" "invalid size or checksum" Jag laddade ner filen med mozilla firefox. Jag kollade i htmlkoden att filen verkligen gick till microsoft.com. Känns ändå som att jag blivid grundlurad av någon virusskapare. Jag letade på felmeddelandet och fick en träff angånde mozilla hål. Jag ska fortsätta med att prova med att ladda ner via internet explorer. /Andla |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Eller så hämtar du gratis direkt hos microsoft
http://www.microsoft.com/windows/products/...pc/default.mspx |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Mycket skumt. Jag provade att ladda ner direct från microsoft och det var samma fel där. Jag provade på min bärbara med windows xp pro och på stationära med windows 2000 server och samma felmeddelande.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Medlem
|
Prova att ladda ner med IE! Jag har varit med ett flertal gånger att saker som jag har laddat ner inte fungerar när jag använder Firefox, men när jag därefter har använt IE så har det inte varit några problem alls.
Annars så är ju VMWare också smaskigt... :-) /H. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Jag provade tanka ner med IE och samma fenomen uppstod där också. Lite trist att M$ ska peta i filformaten så att de inte längre funkar.
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|