FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Jag har haft problem med Tele2's SMTP-server hela dagen. Det går inte att skicka e-post. Jag hittar ingen information om detta på Tele2's hemsida så jag undrar om det är någon annan som har samma problem eller om det är något på min dator som ställer till problem.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Felmeddlandet lyder:
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Banned
|
Testa snacka med den manuellt?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Telneta in till den, och skriv: helo domännamn
Och se fall den svarar som den ska. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Nu är det löst. De hade ställt till det med inloggningsuppgifterna. Tidigare har jag använt de uppgifter som jag fick i samband med bredbandspaketet. Men nu var jag tvungen att skapa en ny e-post och använda användarnamnet och lösenordet för det kontot. Mycket mycket knepigt.
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|