FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Har några domäner som jag inte har tid med som jag nu vill sälja:
Inflation.se - En del typeins när jag körde statistik på den Arv.nu - 300 besökare i januari, lite googleadsense intäker i januari Avtal.net - 230 besökare i januari, lite googleadsense intäker i januari Handelsbolag.nu - 450 besökare i januari, ca 50 dollar i googleadsense intäker i januari Mallar.info - 350 besökare i januari, 20 dollar i googleadsense intäker i januari Har haft dessa för att promota Bokshopen.se, så de fyra sista domänerna har innehåll och är indexerade i google. Men kan inte sälja innehållet på sajterna. Men om man lägger upp en ny sajt är det nog inga problem att snabbt få besökare och intäkter igen. Köpare står för eventuella överlåtelseavgifter. Pm:a bud! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Priser?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Har inte satt ut några priser. Kom med bud över 500 kr iallafall till att börja med.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
600 kronor bjudet för Handelsbolag.nu under förutsättning att upphovsrätten till sidans innehåll också överlåtes på mig.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
VIP
|
Är intresserad av något namn ifall man får innehåll också
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Fått en del bud på bla Handelsbolag.nu. Kanske var dumt att starta bud på 500 kr. Jag kommer inte sälja handelsbolag.nu för under 5.000 kr. Den drar in ca 50 dollar per månad och ökar. Så att sälja den för 2 månaders inkomst känns inte aktuellt.
Övriga riktpriser: Arv.nu och avtal.net 1.000 kr Mallar.info 2.000 kr Innehåll följer med till Handelsbolag.nu. Text kan inte följa med till de andra, enbart design. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
1.000 kr på Arv.nu är högsta bud.
|
||