FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Hur funkar grupperingarna? De verkar vara baserade på antalet skrivna inlägg men skulle någon kunna upplysa mig om mer precisa siffror?
Upptäckte att jag klättrat från "Nykomling" till "Medlem" för ett tag sen. :P |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
(Jag vill aldrig bli kallad guru - är det risk för det? Då vågar man ju inte ställa dumma frågor) :-) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Tycker kanske att det är dax för lite fler staplar? En eller två till skulle sitta fint. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Administratör
|
Dessa finns, och är det som är som default i Invision Power Board, förutom översta som jag lagt till själv.
Jag spammar säkert 1 Nykomling 2 Medlem 10 Guru 50 Citat:
WN
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Lite roligt i allvaret här på forumen
![]() Tycker gott du kan lägga till en grad till, finns rätt många "gurus". En fråga till inom ämnet, VIP - är det dina polare? Har för mig att jag sett några sådana också. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Administratör
|
Citat:
WN
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Guru i annat må jag vara, men det hör liksom inte hit. Om Ni vill ha benämning på en frekvent deltagare låt mig föreslå den bättre benämningen. "Stammis" och låt Gurusarna utmärka sig med att ha särskilda kunskaper och att de t.ex visat på god pedagogik i sina svar och frågeställningar, då vet vi att nu är det allvar nu svarar en "förståsigpåare"... Förstår Ni min tanke? Detta höjer också kvaliten på WN då man kan sovra bättre... Kram & Trevlig Valborg från Snällhäxan... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag är helt på din linje mistress.
Idag verkar det som kvantitet == kvalitet när man ser på de olika "gruppnamnen". |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Alltså det är bara en grad på hur mkt man hänger på WN, eftersom alla här vet det så bryr väl sig ingen ?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Jag bryr mig inte vad som står vid användaren sålänge de postar relevanta inlägg... de flesta här vet ju vilka som skriver vettiga saker & vilka som fyller forumet med trams.
Vilken genre det här inlägget hamnar i får ni själva avgöra :P
![]() |
Svara |
|
|