FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Men vad är det som är så bra med enom?
Såg att nu dmän kostar där $50. Är det annat man får i priset som jag missar? Om jag har för mig rätt så tar nunames 60 euro, vilket blir ju billigare? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Enom är billigare och en massa bra tjänster får du med, enkel kontrollpanel osv.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
Enom: $50 = 385,2kr (20/4 @ 21:03) Nu-Names: €60 = 550,32kr (20/4 @ 21:03) ..alltså är Nu-names dyrare... Fördelen med Nu-names är väl möjligen deras domänauktion vid namn som expirar. Vet inte om Enom har motsvarande.. Nackdel med Nu-names är (som tidigare nämnts) att de tar betalt för ändring av 'technical contact' om den ändringen inte sker inom 24h efter registreringstidpunkten.
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Nja, nu var jag dum. Priset jag angav för nunames är ju för två år, medan enom tar ju $50 för ett år så som jag har fattat det. Så det är dyrare på enom.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |||
|
||||
Administratör
|
Citat:
Tycker du får det att låta som det vore halva priset. WN
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Enom´s standard pris visste jag inte, men de vanliga konton de flesta har ligger lägre.
De ligger på $29.95 per år ungefär $60, de är lägre än €60 och man får me dns service och bra kontrollpanel. Därför ett mycket bättre alternativ och billigare. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|