FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Som folk säger, det är fortfarande beta och det kommer nog hända en del före det är klart.
Men nya kart funktionen tycker jag har blivit riktigt seg. Så fort man aktiverar väg information och kamera så börjar det gå väldigt segt. Hoppas att det enbart är för mig den känslan finns. Annars tycker jag att sidan börjar likna nått. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
ja gtycker det ser bra ut faktiskt. det lär bli en del skillnader när den blir publik på riktigt!
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
Flitig postare
|
jag gillar den, ett steg i rätt riktning.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Medlem
|
tycker att de behövde en uppfräshning, men då främst mot en mer lättankad site då deras nuvarande är väldigt tungdragen. Men listningen av företag vid sökning på gulasidorna med så mycket space per företag innebär bara en ännu mer svåröverskådlig sökning anser jag. Sedan så är det fullt med buggar, eller i alla fall i kombination med safari som jag verkligen hoppas att de kommer rätta till innan den lanceras. I övrigt så föredrar jag nog fortfarande deras konkurent, mer lättnavigerad och mer kostnadseffektiv marknadsföring.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Medlem
|
Helt klar en positiv förändring - men samtidigt har jag svårt att tro att jag skulle få för mig att använda eniro före hitta.se - svaret.se är ju dock helt off vid det här laget...
Ajax är dessutom alltid intressant ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Hitta.se lyckades verkligen med konststycket att etablera sig snabbt som det självklara valet. Hur sjutton gjorde dom?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |||
|
||||
Medlem
|
De bombade marknadsföring.
De som är bakom hitta var de som gjorde teliakatalogen från början. Hitta.se köptes också i samma veva som Teleadress - som ingår i deras koncern (schibsted). Aftonbladet som också är "samma bolag" visar hitta.se hela tiden. När folk besöker hitta, så får de ju också normalt återkommande besökare, för att sidan är bra. Personligen tycker jag deras tjänster för privatpersoner är bäst. På företagssök/branschsök är de inte lika skarpa däremot. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
|
|||
Medlem
|
Den känndes konstig, header är inte snygg, fel blå färg. Och dessutom för ful skugga under headern..Annars var den väl helt okej.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |||
|
||||
Nykomling
|
Verkar rörig samt undermålig grafik.
|