FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Jens hade som förslag att vi skulle dela ut en fiktiv julklapp till någon här på WN som vi tycker gjort sig värd det. Eftersom jag inte sett någon annan tråd i ärendet börjar jag
![]() Jag skulle vilja ge Grazzy årets fiktiva julklapp. Må vara att han inte har WN's snällaste tunga, men han kommer ofta med klokheter och delar med sig av sina kunskaper. Därför tycker jag han borde ha denna bok. Inte för att han har något att lära ur den, utan snarare för att han ska se till hur stor del han har varit inspirationskälla för författarna ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Jag röstar också på Grazzy, inlägg som det här under behövs på WN.
Webbot: Mitt första inlägg här på WN... jag köpte YöuTube.com YouTube.com såldes ju nyligen för 12 miljarder så......hoho...:-) Grazzy: Välkommen. Du kommer känna dig hemma i domännamns-sektionen med resten av stjärnorna! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Administratör
|
Jag vill också ge min cyberjulklapp till Grazzy för många kloka ord under året som gått. Förmågan att t.o.m kunna väva in kraftig kritik i humor och ironi ger nästan samtliga inlägg en otrolig läsvärdhet. Ovanstående utöver den gedigna kunskap som sprids och som också självklart uppskattas.
En cyberjulkram till moderatorgruppen är ju även det självklart! Sedan vill jag även ge en mini-julklapp till alla som bidrigit till ett bra år för WN. Mycket intressant har skrivits 2006. Tack!
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Grazzy är en av de som förgyller vardagen på detta forum. Jag instämmer.
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
En riktigt dyr julklapp tycker jag :-)
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
|
Även jag ger Grazzy en fiktiv julklapp...
Han med många andra ger en lusten att läsa igenom det mesta här... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
|
Jag vill ge en fiktiv julklapp till Sahfire som troligtvis lyckades skriva WN´s roligaste inlägg i "Att stjäla en design"-tråden.
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Min julklapp får jag nog ge till WN's egen tomtenisse Naim eller vad han nu hette, som med sin otroliga mytomani förtrollade min hjärna i varje tråd jag läste med påståenden som skulle kunna ta Fuglesang till månen endast iförd simfötter och cyklop!
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Haha, håller med spindel.."Att stjäla en design"-tråden.. Är numera en klassiker!
Smsnetwork hahahahaha |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Administratör
|
Citat:
Lägger min röst på Hubbert. Mycket roliga och smarta inlägg från honom <3.
![]() |
Svara |
|
|