FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Efter detta med gratis IDN domäner så har jag skaffat mig en hel del domäner och vill nu genom min lista på mina IDN domäner göra en lista på dem med konvertering så dem ser ut så här: xn--g15-hrnan-47a.se istället för g15-hörnan . se
Hur gör jag detta lättast? Jag tänkte mig att någon säkert suttit och gjort en tjänst som gjorde om dem men verkar inte finnas där jag kollat. På NIC . se hittar man däremot en enkel ruta man fyller i och får fram dem men känns väldigt jobbigt att sitta med alla domänerna och göra det så. Måste finnas fler än jag som vill göra detta så är det någon som vet en "guide" på hur man konverterar om domänerna eller helt enkelt vet en enkel tjänst tex HTTP-tjänst där manfyller i domänen och får tillbaka enkelt den konverterad så man lätt kan göra detta på automatik? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
Är detta det du söker?
beginnerguides.com.server6.firstfind.nl/tblox/bulkpuny2.php http://www.idnpros.com/idntools/puny...rter/index.php |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Medlem
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
tackar!
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Jag har själv använt mig av Detta onlineverktyg en hel del, men jag rekommenderar bara att köra 40-50 åt gången, men det går att köra "fram och tillbaka" som man önskar. Observera också att du måste skriva in "domän.tld"
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
|