FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Hej,
Jag behöver köpa lite annonsutrymme. Annonsen är så himla bra så jag tror på en väldigt hög clickrate därför tänker jag inte betala per click utan istället 5 kr per exponering (ej förhandlingsbart!). Ha ni många återkommande besökare med samma ip nummer primeras det. Jag vill att annonsen visas så många gånger för samma person som möjligt för maximaleffekt. Om ni är intresserade skicka ett PM till mig med namn på siten, antal besökare och unika ipnummer. /Hannes |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Haha, good one!
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
Jag vet inte om det är din ide på att vara lustig och försöka höja priset. Jag känner marknaden 5 kr är en bra deal per exponering. Är du inte intresserade så behöver du inte... Vi lever i en fri värld. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Jag har varit i kontakt med internetsaljarna, adlink och advertizing. Men jag var tvungen att säga nej till dem av två anledningar.
1. För små volymer. 2. De visar bara annonsen ett begränsat antal gånger per ip nummer och förstör den så kallade återupprepningseffekten och innötningen. Men snälla ni, svara så fort som möjligt. Min kund (som ska ha annonsutrymmet) har stora problem med detta och jag kan tänka mig att byta gentjänster och vara snäll mot er senare om ni kan hjälpa mig. Jag kan html.... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Som ni förstår så är förhandlingsutrymmet begränsat men jag är villlig att betala 6 kr per annonsexponering som redan visats för förut.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Det ÄR första april idag... :lol:
|