FAQ |
Kalender |
![]() |
#71 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Alla får självklart uttrycka sina åsikter, men i och med att denna tråd börjar spåra ur så föreslår jag att någon moderator stänger den. Jag kan också bekräfta att jag fått PM får PeterHA, så vi kan nu äntligen reda ut det här.
|
||
![]() |
![]() |
#72 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
#73 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
hyresärende gjorde beslut om att mail räknas som vanligt brev. Det angavs också en tid för när det skulle nått mottagaren etc. Det angavs också att det alltså räcker för en hyresvärd/hyresgäst att maila en uppsägning. I det fallet gällde det en person från skåne som hyrde en lokal och blev uppsagd av värden, personen sa att den mail värden mailat, använde han inte då han var i stockholm, men detta godkände inte domstolen utan dömde till värdens fördel. Skall leta reda på mer info om detta och återkomma med det inom kort. Ang hur man vet att någon läst ett mail, att det lästs, att det lästs av rätt person: När jag mailar tex dig så får jag ett meddelande från mailerdaemon att mailet ej kunnat levereras, om jag inte får det så förutsätter jag att det kommit fram- levererats. Om du läser det eller ej kan jag inte bevisa, bara att det är skickat. (men det är ju upp till dig att läsa dina mail). Om det läst av dig, har jag mailat dig och du ger andra tillgång till din mail så dom kan läsa dina mail, är det också upp till dig. |
|||
![]() |
![]() |
#74 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
Citat:
Möjligen är en del medlemmars kommentarer obefogade, löjliga, och även onödiga då dom borde läsa tråden och inte bara upprepa vad som sagt tidigare. Nu fortsätter diskussionen i den tråd jag startade: om 34000 spam är ett giltigt skäl att inte svara kunder på deras mail. om man ska ringa eller mail. om det är smutskastning eller fakta i diskussionen. om att mail är likställt med brev av svensk domstol. med flera frågor, inlägg och diskussioner.... |
|||
![]() |
![]() |
#75 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
*bara en tanke* |
|||
![]() |
![]() |
#76 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Låser på begäran från missdomain, saken utagerad och ev. spinn-off prylar får ni starta egna trådar om.
|
|||
![]() |
Stängt ämne |
|
|