FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Nykomling
|
Jag flyttade över mig från gamla proinet till nya i början på förra veckan och det har fungerat finfint sen dess. Ingen nertid och sidorna går mycket snabbare än innan.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Well, visst har många haft problem... men kanske inte i samma omfattning som ni haft?
Börja om under nytt namn vettja, så följer ni mainstream riktigt ordentligt =) /Martin |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Medlem
|
Nya proinet har fungerat helt examplariskt sen vi blev flyttade, verkar onekigen lovande, men det kanske är lite väl tidigt att utvärdera redan?
Och nej... Vi använde bara vårat konto för att utveckla när vi låg på gamla Proinet, som Decibel skriver är tveksamt att så många stora aktörer skulle orkat hänga kvar när det var så mycket problem med gamla proinet. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Medlem
|
För mig fungerar det perfekt sedan flytten!
En stor eloge till Kjette och co. för allt arbete som är nerlagt, och för all skit dom fått ta emot när allt krånglade, men ändå kämpade på! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Nykomling
|
Rena rama cirkusen där, mer vill jag inte gå in på. Blir inte bättre om jag nu svartmålar de ännu mer. Trots allt som har hänt med Proinet så har jag ändå försökt beställa ett åf konto hos Proinet HB vilket inte är så lätt kan jag lova.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
|||
Medlem
|
Hmm... Kan ju va en miss nånstans, eller en misstolkning från min sida, men något som gör mig aningen förbryllad är att Proinet HB verkar sakna momsregistrering, men ändå skriver att deras priser är inkl. moms...
Bifogat är ett fax från skatteverket med offentliga uppgifter om Proinet HB... (har funderat ett på att använda proinets tjänster och har som rutin att kontrollera alla tänkbara leverantörer) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
|
|||
Medlem
|
Gonte:
Du vill väl veta vad saken kostar? Det är väl rimligt att dom berättar om priserna är med eller utan moms? Eller missar jag nåt här? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Oki, sånt sånt är ju rätt förstårligt att det inträffar ibland... Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Jag är inblandad i ett handelsbolag som registrerades under sommaren. Trots att foretagsregistrering.se tillät att vi registrerade oss för f-skatt och moms där visade det sig att det inte alls skickades till skatteverket. Jag är dock luttrad och van att dubbelkolla det mesta som har med Skatteverket att göra, så det ordnade sig rätt snabbt ändå.
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|