FAQ |
Kalender |
![]() |
#21 | ||
|
|||
Medlem
|
Kan säga att samma sak hända mig PRECIS!
Förklaring från Loopia .... "EEhhhhh det kan vara så att du haft ett konto hos oss förut som avslutades ... då raderades alla dina DNS:s inställningar för de andra domänerna som du har på samma konto..." Eh? Sen kunde dem inte återställa DNS:en åt mig heller .... så här sitter man febrilt och får skriva in alla recrods för hand igen. Kul Loopia, bra jobbat! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
|
|||
Medlem
|
Kan tillägga att det konto avslutades per post för 1 och 1/2 år sen. Om det är någon som vill veta hur snabbt det går för Loopia att läsa sin post med andra ord
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Det var ett webhotellskonto som jag trodde att jag hade sagt upp för över ett år sedan, men enligt loopia hade jag inte sagt upp det, så då fick jag betala fakturan ett år till. Men nu utan förvarning så blev alla domäner parkerade och inställningarna borta. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Jag tror varken det är en speciellt kostsam historia eller speciellt komplicerat och jag tror säkert det finns folk här på WN som skulle kunna hjälpa till. Om man bortser från den uppenbart extrema "missen" så är jag nöjd med det jag använt Loopia till. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | ||
|
|||
Medlem
|
Hände mig med.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | ||
|
|||
Medlem
|
Funderar på att eventuellt snickra ihop en själv faktiskt. Men den skulle inte vara gratis. Tyvärr har jag inte tid nu med alla mina andra projekt. Men det är klart att om man tänker på att den är gratis så är den ju ok. Men jag är ju också en av de få som gärna betalar (och GÖR det faktiskt) för tjänster
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Om ni har ytterligare önskemål och tips, skicka dem då gärna till oss på [email protected]. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
* Pärmar, mappar och gem till registry avdelningen så dessa inte tappar bort alla papper som skickas till dom. * Egen fax och eget faxnummer till registry-avdelningen så att inte alla fax till dom försvinner. * Ge någon rättigheter att häma rekommenderade brev, så kunder som tröttnat på att faxa 48 papper om och om igen, och som skickar dessa rekommenderat, slipper förlora 100.000-tals kronor på premiumdomäner som förfaller för att ingen från Loopia kan hämta papprena på posten. * Kortare hanteringstider hos Registry. 3-5 veckor, 10-tals fax, 10-tals telefonsamtal, 10-tals mail och rekommenderade brev ska inte behövas för att flytta några domäner. Kommer jag på mer säger jag till... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
robertsson > vår domännamnsavdelning har ett väl fungerande arbetssätt, ordentlig struktur och ordning på pappersexercisen. Under semestern i somras, då den ordinarie personalen på denna avdelning var ledig, uppstod det tyvärr en del felaktigheter som vi har bearbetat och lärt oss mycket utav. Det ska helt enkelt inte få upprepas igen.
Jag har numera rätt att hämta ut rekommenderade brev hos oss. Detta föll mellan borden då jag tog över efter Sam, jag får be om ursäkt för det. Pappersarbetet var inte helt okomplicerat heller, med vår koppling till Norge. Jag känner igen ditt ärende och mig veterligen löste sig detta till alla parters bästa, om än att vi inte lyckades hantera det lika snabbt som vi brukar kunna göra det. Nu riskerar denna tråd att gå rätt så mycket OT. Övriga synpunkter/kommentarer om våra tjänster mottages som sagt gärna på [email protected]. |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|