FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Tjena undrar om det finns någon på detta eminenta forum som kan säga något ont/gott om PhpAdNews och dessutom tillhandahålla en svensk bruksamvisning på systemet?
Mvh El bueno |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Medlem
|
Har en svensk översättning av hela programmet om du vill ha
![]() dock ingen manual... |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Jag har kört phpadsnew i några år och har bara gott att säga om det. Utnyttjar bara en liten del av funktionaliteten men hade inga problem att klara mig utan bruksanvisning på svenska.
Det är grymt bra! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Finns många väletablerade aktörer på Internet i Sverige som använder gratisverktyget phpAdsNew. Stureplan.se, TV3, m. fl.
Det är sannolikt det bästa gratisalternativet som finns och har tillräcklig funktionalitet för normala behov. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Medlem
|
Håller med, det är det bästa systemet.. bra koll på statistik, samt visningar av annonser (med tex. antalet klick, visningar, hur många ggr/användare mm).. rekommenderar det starkt
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Jag kör med det och det är riktigt bra måste ja säga...
Just den här "triangel funktionen" som det har. Att man kan ställa in max 10000 visningar, men den kan ändå stoppa visningarna om den fått x- antal klick. Och lika dant tvärt om, och så kan man ställa in unlimited med visningar till att ett visst antal klick har tagits. sen kan man även ställa in hur många gånger en användare ska kunna se samma annons. Ja tycker phpadsnew är riktigt riktigt bra iaf.. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Medlem
|
Vi kommer också byta till Phpadsnew. Läste igenom manualen och det verkar vara riktigt bra. Finns det något dåligt att säga om programmet?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Ni som kör phpadsnew, kör ni på egen server eller på shared hosting?
Jag upplever att phpadsnew kräver rätt mycket resurser. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
Bantade ner visningsfilen för att en annons visats till bara att 1x1 pixel bilden visas, då det var just denna fil (adlog.php) som drog mest.. Visst kan det vara bra att ha statistik, men det kan man köra under några valda dagar, och kör du mycket annonser från tex. tradedoubler .com så har även de egen statistik så du behöver _egentligen_ inte köra eget.. Själv kör jag phpadsnew på samma server som "allt annat", men skulle helst vilja ha det på egen server, men i dagsläget känns det onödigt.. |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|