FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Hej hopp!
Söker efter ett verktyg, gratis eller till en kostnad som inte är alltför hög som kan vara till hjälp när man planera olika projekt där flera personer är inblande som sitter på olika platser - Distansarbete. Några önskemål som man bör kunna göra med verktyget. - Skapa nya projekt - Vem som ska göra vad - Sätta upp mål - Skapa planeringar - Kontrollerar att vissa moment blir utförda - Bocka av att en uppgift är slutförd m.m. En planeringskalender helt enkelt Är det någon här som använder ett liknande verktyg och kan ge tips om vart jag ska vända mig? /Jonas Webbyrå Creo |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Tack för tipset!
Men kanske lite mycket pengar tyckte jag..... Ingen annan som vet om något liknande verktyg som kanske har ett litet lägre pris? /Jonas |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Gratis finns på opensourcecms.com
![]() Ett som inte finns med men som jag använt för länge sen är PHProjekt |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Medlem
|
Basecamp ska vara bra har jag hört.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Nykomling
|
Du måste välja basecamp! Finns i gratisversion och till mycket förmånliga priser, tycker att det är överlägset projektplatsen.se som säkerligen har 100 ytterligare funktioner men basecamp är enkelt, effektivt och strålande helt enkelt.
Har även en del förhoppningar på Goplan från Webreakstuff, finns på goplan.org, endast i privat beta än så länge dock |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|