FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Hej allihopa!
Det är dags för mig att lämna över http://www.ansluten.net till någon som har motivation att fortsätta utveckla och hålla sidan aktiv. Jag själv har på senare tiden inte brytt mig om sidan över huvudtaget, vilket känns lite tragiskt. Jag kommer på grund av detta försöka sälja sidan, detta kommer att ske till ett relativt billigt pris (i alla fall utgånspris), det blir ju givetvis budgivning som gäller. Och den kommer att pågå fram tills den 8 September (alltså inte så länge). Utgångspriset ligger på 1900:- Vad som ingår då är ju självklart hela sidan, kod och design, all data som finns i databasen (MySQL) och domänen. Även lite .psd filer får du med så du kan hålla koll lite på designen. Finns även en påbörjad ny version utav sidan som jag inte har slutfört, om du är intresserad utav den så får du säga till om det också, det blir lite högre pris om du vill ha den till... Som sagt, utgångspriset är 1900:- (ett-tusen-nio-hunda kronor) Budgivningen kan väl ske här i tråden. Vid frågor eller "hemliga" bud, så kan ni nå mig på [email protected] (http://www.ansluten.net |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Finns någon besöksstatistik?
Det stod något om en ny ägare i juli på sidan, är det du eller misslyckades försöket att få en ny ägare då?
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
VIP
|
2000 kr bjudet
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Men under, ja vad ska man kalla det, "storhetstiden" så var vi uppe i runt 100 per dag, så med lite mer aktivitet så är det nog inte omöjligt att komma upp i samma siffror igen. Japp, det som stog förut blev det skit utav. Jag och den f.d tänkta köparen fick avbryta vårat tänkta ägarbyte på grund utav en grej som hände honom och hans företag. 2000 kronor är som ni ser bjudet Edit: Skrev en ny nyhet för att inte skapa missförstånd. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Nykomling
|
2300:- bjudet!!
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Jag får ingen anslutning till ansluten.net
![]() Kan dock vara min labila uppkoppling :s |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Supermoderator
|
jag får inte heller anslutning, lite svårt att bjuda på något som inte syns.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Medlem
|
Haha ansluten är inte ansluten tror jag
|