FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Vi har precis kört igång en (beta) av våra stadsportaler. Det är sparsamt med tjänster och funktioner ännu medan vi försöker få iordning allt. Så all kritik mottages tacksamt. Jag har sett att vissa versioner av IE ger konstiga displayfel men tyvärr ingen av de vi har på vårt kontor.
www.mittcity.se för Stockholm www.mittkalmar.se för Kalmar osv, osv Kritik och ideer mottages gärna både vad gäller utseende och funktioner för en stadsportal i allmänhet. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
Lite dålig respons kanske
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
kanske är lite synd att de är så lika varandra.. lite olika färger för varje stad kanske?
sen så tycker jag det är för mkt "bubbelgum" och för lite "pulserande stad" över känslan.. bortsett från det så är det ok.. / b |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
"Pulserande stad" saknas lite kan jag hålla med om. Likheten kommer arbetas bort med tiden. Lite funktioner för medborgarjournalistik och bild-delning och annat som ska hjälpa till med det.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Nykomling
|
Några frågor, hur får ni tag på nyheter, tv-tablåer och väder. Har ni avtal med leverantörer av detta och isåfall vilka eller är det ett eget script? Vet bara att nån startsida som fanns förut fick problem med liknande information. I det fallet tror jag det var med tv-tablåer.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Nykomling
|
är det en trevlig sak att associera sin stad med tuggummi?
![]() annars helt okej, jag gillar loggan men den ger väldigt liten anknytning till innehållet. önskar nog en roligare meny... i övrigt - validera gärna http://validator.w3.org/check?verbos...mittcity.se%2F |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Medlem
|
Vi gör allt själva. Gällande TV-tablåerna har vi avtal med alla TV-bolagen, väderprognoserna köper vi in osv. Så vi ska inte ha några problem där.
Jo - jag vet att det inte validerar. Kodningen har gått lite fort på slutet så där finns både misstag och rena fel som ska rensas ut de närmaste veckorna. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
vilken åldersgrupp har du tänkt att sidan skall vara för?
www.mittcity.se tycker jag tilltalar en yngre publik..kanske för den tuggumi färgade bakgrunden |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Medlem
|
TV-guide på nätet används huvudsakligen av yngre människor. Bio-tider/bio-guide som vi jobbar på just nu är också främst yngre, ungefär mellan 15 och 30. Där någonstans kommer vår huvudsakliga målgrupp finnas närmsta året.
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|