FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | |||
|
||||
Flitig postare
|
xsajt: Jag skall göra det i Flash 8, fast skall använda HTML och javascript för designen. Hur har du gjort?
Jag har inte spridit sidan ännu. Den är forfarande under utveckling, så den är nog inte änns indexerad av Google än. Vem vet, jag kanske köper upp dig sen när jag är stor... hehe *skämt* dotvoid: Vems sida menar du? Jag har i alla fall inga ikoner. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Medlem
|
ok, låter bra det. För tillfället har jag löst det med att man kan laddaupp zip med flera bilder i. Men funderarpå en java funktion me.
hehe, du får gärna köpa upp mig ![]() om du menarmina ikoner så har jag ihttat de i ett ikonpaket som en kille gjort på internet, han säger att detär fritt attanvända de på min sida men att jag kan betala om jag tycker de är bra etc. Så dem är nog inte exakt likadana som linux antar jag! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Om besökaren har ms office kan man använda vissa komponenter där för att ladda upp flera filer åt gången. Man kan behöva trixa en del för att få det att fungera men har man tålamod kan man få det att fungera riktigt bra... ser dessutom väldigt proffsigt ut
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Daniel.st: Fast man vill ju även låta besökare utan MS Office ladda upp flertalet bilder samtidigt.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
![]() ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Själv tänker jag använda Flash 8. Då, enligt statistik från en av mina sajter, 99% av besökarna har det installerat. Den sista 1% får finna sig i att ladda upp en bild i taget.
Men förövrigt visste jag inte att den funktionen fanns i MS Office... Kanske kan vara värt att kolla upp lite längre fram. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |||
|
||||
Medlem
|
flash kan säkert vara bra, du kan väl skicka den till mig när du gjort klart
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Jadu, kanske för en stor banner på din sajt som länkar till min... hehe =)
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |||
|
||||
Medlem
|
jo de ska väl gå att ordna
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | ||
|
|||
Nykomling
|
Hej,
Vad tycker ni om vår sajt: http://webalbum.se? Det skulle vara roligt att höra era professionella kommentar. Stor Tack! |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|