FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Medlem
|
Det är inte bara vinn**** som är jobbiga, de verkar ha lugnat ned sig, åtminstonde när det gäller till mig, men det mest irreterande just nu är familjenbergstad som skickar ut typ 500mail om dagen, de flesta hamnar som spam hos gmail som tur är men blir så jävla trött på dem, har avanmält mig från dem typ 700gånger och skickat mail via deras kontaka oss länk, inget händer... De har ofta olika vinster med i sina mail, vinn en weekend där och där t.ex. så se upp för dessa säger http://familjenbergstad.se/, har inget minne alls av att jag har anmält mig där och kollar ni in deras sida, varför skulle någon ens vara intresserad av att anmäla sig hos dem?, tror att de har slukat upp min email från någon vinn*** sak för dessa mail började att dimpa ned allt oftare ju mindre vinn**** saker man fick som "skickades ut av vänner".
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
"Visste du att" från Bonniers som hipp-happ dyker upp på epostadresser som aldrig publicerats offentlgit och vars unsubscribe-funktion "är trasig".
*HAT* |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Edit: Det står faktiskt finansinspektionen i ingressen på dagens media men det bör nog stå datainspektionen. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
|
Citat:
![]() Ansvarig för "visst du att" är [email protected] maila han direkt... skäll ut han riktigt ordentligt, det gjorde jag. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Nykomling
|
Nu har vinnplasma.se hoppat igång igen
fick följande den 21 februari 2007 13:57:31 Citat:
kan alla som mottar detta mail skicka en anmälan till microsoft, mydomain.com (och kanske eventuellt lotteriinspektionen?) Det har funkat förut och ser inte varför det inte skulle fungera nu. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Du kanske ska skicka mail till din smarta kompis som använder tipsa-funktionen också?
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Detta mail skickas bara en gång per adress. Är detta något du ej vill ha, släng det.
.................................................. .................................................. ...... |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |||
|
||||
Medlem
|
Fick vinnplasma eller något sånt idag :/
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |||
|
||||
|
Det kanske inte finns någon smart kompis, har ni tänkt på det?
Och vadå, bara en gång? Hur kommer det sig då att vi får en massa skit vinn en ditten och vinn en datten mail? Men visst, posta era privata adresser så ska jag tipsa er om några tävlingar, de är jättebra! |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|