FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Jag blir så less på att läsa om bigbrother linda, bigbrother carolina och nu jean bla bla bla bla.
Skjut mig, jag orkar inte mer. Många försöker vinna billiga poäng (mest feminister och dylikt) genom att anklaga Jean för sexistiska övergrepp. Låt mig då fråga er - om någon finns här, om ni tror det hade skrivits samma sak om det var tvärtom. Jean sovit och Olga "busat". <_< |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Allt sånt endast för att få läsarna att läsa så de kan ta stora pengar för reklam då... Folk är så lättlurade
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
|
Kollade med kanal 5 vad det kostar att ligga på BB sida...
Prislista kanal5.se Format Storlek Pris Rektangel 375x250 pxl 30 000 kr/vecka Stortavla 140x350 pxl 21 000 kr/vecka Nedre Stortavla 140x350 pxl 17 000 kr/vecka Streaming 375x250 pxl 40 000 kr/100 000 visningar Puff 124x62 pxl 5 000 kr/vecka Tävling Kampanjsite 20 000 kr Prislista kanal5.se/bigbrother Format Storlek Pris Rektangel 375x250 pxl 40 000 kr/vecka Stortavla 140x350 pxl 31 000 kr/vecka Nedre Stortavla 140x350 pxl 27 000 kr/vecka Lite väl va? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
|
Det borde finnas en rimlig gräns...
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Bara en tidsfråga då ladbrokes kommer tillbaks till BB, bra PR-Kupp.
Först säger man "vi avbryter sponsringen....", alla tidningar tar upp det. Då har dem fått maximalt mycket PR....tackar å sen återgår till att sponsra BB. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Hehe jepp, är nästan 100 på att Ladbrokes går tillbaka igen efter diskussion med Kanal 5, men det är som sagt bara mina privata spekulationer...
Måste dessutom påminna er om att marknadsföring är en investering, inte en kostnad ;) |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|