| FAQ | 
| Kalender | 
|  2006-06-07, 21:01 | #1 | ||
| 
 | |||
| Klarade millennium-buggen | 

Hur ser era tabeller ut över sommaren? Rasar eller höjer sig % för försäljning/inkomster mycket jämfört mot övriga delar av året. | ||
|   |  Svara med citat | 
|  2006-06-08, 02:11 | #2 | ||
| 
 | |||
| Har WN som tidsfördriv | 

Sjunkande... speciellt de soliga dagarna ;-) men säljer man solglasögon ökar det säkert, synd jag inte gör det då =) | ||
|   |  Svara med citat | 
|  2006-06-08, 13:36 | #3 | |||
| 
 | ||||
| Mycket flitig postare | 

vi säljer  ganska mycket på sommaren   typ ett par 100% mer än resten av året.. en liten hint, gårdagens resultat, 500 sålda resor ....trevligt resultat för en dag   | |||
|   |  Svara med citat | 
|  2006-06-08, 14:29 | #4 | ||
| 
 | |||
| Klarade millennium-buggen | Citat: 
 Tur nog kommer man i alla fall ner till hultan detta året   | ||
|   |  Svara med citat | 
|  2006-06-11, 04:21 | #5 | |||
| 
 | ||||

då lär du nog se oss..... besök oss gärna på området   åker du kanske med oss ner?! | |||
|   |  Svara med citat | 
|  2006-06-11, 04:25 | #6 | ||
| 
 | |||
 Hehe nä, valde någon annan mysko buss pga att vännerna redan valt ut. *kika i outlook* AH, Jonks hette de. Fixade biljett igår. Men er lär man säkert se till   | ||
|   |  Svara med citat | 
|  2006-06-12, 17:46 | #7 | ||
| 
 | |||

Det är nu man sitter och ångrar sig att man inte tog tag i den där fotbolls-vm-iden som man kom på på fyllan för ett halvår sen   Känns även passande att nämna i den här tråden att jag släpat ut datorn med kablar och hela kitet på gräsmattan, jävla skönt med sommar!   | ||
|   |  Svara med citat | 
|  2006-06-22, 18:32 | #8 | |||
| 
 | ||||

hehe en konkurrent.....men vi vann   vi körde 6451 pers till hultan i år   | |||
|   |  Svara med citat | 
|  2006-06-22, 18:39 | #9 | ||
| 
 | |||
 De hade plockat med en för mycket, vissa fick ta in last i bussen osv.. På vägen hem så var vi för få? I vilket fall fick jag två egna säten iaf. haha Fina små reklam-böcker ni delade ut   | ||
|   |  Svara med citat | 
|  2006-06-22, 19:16 | #10 | ||
| 
 | |||

Ja säljer mer på min enda betalsajt, men det går verkligen dåligt med adsense, nästan 40% mindre cash från dem.
		 | ||
|   |  Svara med citat | 
| Svara | 
| 
 | 
 |