FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Hej!
Tänkte kolla om det är nån som sett nån bra php/mysql-applikation som man kan lägga på sin server och ha sitt kundregister i, göra mailutskick osv. behöver nåt webbaserat då vi är fler som ska jobba med det samtidigt från olika håll. Vore kanon med nåt bra tips. Vill inte lägga för mycket tid på det heller, så det ska vara ett fint litet färdigt paket =) Tack / Jonas |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Tja Jonas,
Det finns ett projekthanteringssystem som heter NetOffice som hanterar kundregister projekt, tidrapportering m.m. Om det har stöd för mailutskick vet jag inte, men det lär vara ganska lätt att göra en funktion som hämtar ut alla e-postadresser från kunddatabasen och sen skicka iväg ett mail. Annars finns det system som du hyr, vilket jag nästan föredrar. Visst, det kostar lite pengar men o andra sidan så slipper man bry sig om funktionen. Sen brukar de företagen som hyr ut lösningar kunna leverera speciallösningar om man önskar. Jag tycker det är viktigare att det fungerar lätt och smidigt än är gratis och besvärligt /Karl |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|