FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Vet inte om detta finns, men jag upptäcker gång på gång hur jag behöver kunna ladda in olika uppsättningar av webbsidor i mozilla firefox.
Någon som vet? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Hittade denna:
Restart tabbed https://addons.mozilla.org/firefox/2347/ Som det låter, fast det bästa skulle nog vara att kunna bläddra mellan olika tabbuppsättnigar. (har inte installerat denna ännu men jag återkommer om det visar sig att den har en uppsättningsbläddrare) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Medlem
|
SessionSaver använder jag, den verkar ha lite allt möjligt. Spara olika sessioner, importera, arkivera till fil, ...
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Får fel när jag installerar session manager.
Fel: installLocation has no properties Källkodsfil: file:///C:/Program%20Files/Mozilla%20Firefox/components/nsExtensionManager.js Rad: 3407 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
gär en mapp av bokmärken och klicka på den med musknapp3 (scrollen) så öppnas salla i olika tabbar.. om du har den inställningen med musen that is..
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Ahh jag har hittat det nu. Behöver ingen addon
Var nog det som Björn föreslog 1. Ha flera flikar öppnade. 2. Högerklicka på en flik och välj bokmärke för alla flikar. (välj mappnamn) 3. Efter omstart så välj mappnamn och öppna alla flikar. Problem solved. Tack Björn! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Medlem
|
Opera har väl den funktionen du söker?
|
|||