FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Medlem
|
Jag har knackat ihop en liten sida för att söka på se-domäner som ligger i karantän.
Alla sorters input vore trevligt. Man blir ju som vanligt lite hemmablind. ![]() www.regga.se (Varning: både FF 1.5 och IE 6 hänger sig om du försöker få fram alla domäner på en gång.) Ja, jag vet att det redan finns liknande sidor, men jag var inte riktigt nöjd med nån av dem. ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Medlem
|
Jag tror att jag fixat till så att webbläsaren inte ska krascha nu, med en spärr vid 800. Testa gärna...
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Vad är anledningen till att webbläsaren krashar? Använder du ngn form av bläddringsfunktion eller visar du alla resultaten rakt av i listan? (Nej, jag har inte testat. Kan inte riskera att webbläsaren hänger sig för tillfället
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Medlem
|
Förmodligen får läsaren fnatt av en så lång lista helt enkelt. Nu är det som sagt spärrat vid 800, med ett meddelande om man får fler svar än så. Jag orkade inte göra någon sidindelning... Får se framöver kanske. Känns väl inte som att någon orkar kolla igenom 1000+ iaf. Då förlorar ju själva sökningen sin mening.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Nykomling
|
Tycker att konceptet är bra!
Du fixa till datumet som upptar två rader... kanske lite mindre text också.. annars bra... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Flitig postare
|
snygg, snabb och användbar, bookmark för dig
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Medlem
|
Bookmark här också faktiskt, bra jobb.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Medlem
|
Här rasslade det till minsann. Tackar för de glada tillropen.
![]() Citat:
Sitter just och knåpar med sidan på localhost. Har gjort listan till tabeller istället, och flyttat gränsen till 4000. Firefox klarar det snabbt och fint. Kommer även bli möjligt att klicka på domänerna för att få lite mer info. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Stilren design. Men när man går in på sidan ser det lite tomt ut, känns som om det saknar något...
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
![]() |