FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
tack för alla tipps.. kullervo du va mig en vis man
![]() har provat mig av ett program som heter CDRoller.. (Trail version) i den kan jag se alla mina bilder men måste köpa programmet för att kunna köra funktionen "recover files" man måste kunna komma runt detta.. (kullervo tack för tippset, gjort en image fil nu) |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
YES! Nu löste det sig, till alla er där ute som har Multi Session problem och inte kan få ut filer är CDRoller det ända verktyget som funkar! (Provat ca 10 andra b.l.a. isobuster mm)
Mission Complete. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Om inte jag minns helt förbannat fel så fungerar det såhär när du bränner multisession.
- Du bränner in 10st bilder dag 1 och stänger ej skivan och har 690 mb kvar. - Du bränner in 25 bilder till dag 2 och när du gör detta så försvinner den första sessionen och enbart den senaste sessionen blir synlig i datorn, skivan har nu 675mb kvar. Detta är iaf så det har fungerat för mig när jag använt multi session, där emot om man kör med CD-RW är det ju bara att göra som med en vanlig floppy vad jag vet. Jag kanske är helt ute och cyklar? Mvh, Viper |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Viper, Det var just det felet som jag gjorde.. Och givetvis syntes då endast bilder från sista bränningen men skivan hade ändå 230 mb som var använd.. så programmet som jag nämde tidigare gick in i skivan och hämtade dem.. man lär sig varje gång!
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Okej då förstår jag och ja att utrymmet används är helt logiskt för så skall det vara vad jag förstått när man gör en multisession cd.
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|