FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Nykomling
|
Hej!
Vi har precis fått upp första Live versionen av vår nya Ljud-SMS tjänst för privatpersoner. Se http://www.ljudsms.com (flash + högtalare rekommenderas) Tacksam för all feedback, negativ som positiv. Vår affärsidé för denna tjänst är främst att få in den på stora siter som redan erbjuder andra typer av premium mobiltjänster. Men förutom att vara en demo-tjänst för framtida partners så är LjudSMS.com även en komplett tjänst i sig som vi eventuellt kommer att marknadsföra aktivt. Nästa version kommer att innehålla fler, roligare och bättre ljud samt ett antal andra förbättringar men nu är tjänsten iallafall Live ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
*reklam*host*reklam*
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Nykomling
|
Citat:
Som jag ser det så berättar jag om vår nya tjänst, ber om feedback och förklarar hur vi har tänkt att tjäna pengar på detta. Vad tycker du är reklam i mitt inlägg? Jag editerar gärna mitt inlägg om du har en motivering. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Medlem
|
Erbjuder ni bara ljud-sms?? =)
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Medlem
|
Om man inte får ngt ljud när man trycker på högtalarna på sidan, vad är felet? Min högtalare är på och fungerar.
Snygg och stilren sida annars! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Medlem
|
Fungerar på min andra dator. Ngn felinställning i min första dator förmodligen.
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Nykomling
|
Citat:
Tack! Citat:
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Testade att skicka ett ljud-sms. Skickade vid 22-23-tiden och det kom fram på förmiddagen dagen efter. Hoppas att det bara var tillfälligt och att leveranstiden vanligtvis är mycket snabbare.
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|