| FAQ |
| Kalender |
|
|
#11 | ||
|
|||
|
Klarade millennium-buggen
|
Nice! Ska nappa igen...
|
||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#12 | |||
|
||||
|
|
Citat:
|
|||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#13 | ||
|
|||
|
Medlem
|
Om jag väljer att prova, kommer jag att behöva betala några kostnader, eller får jag bara en gratischeck utan vidare?
|
||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#14 | ||
|
|||
|
Medlem
|
Har sett att flera webhotell använder sig utav detta erbjudande för att locka kunder "Köp hemsida av oss och få 500st kunder". Lite fult, men det funkar säkert.
|
||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#15 | ||
|
|||
|
Medlem
|
Är det bara "EUR 5,00 i total startkostnad" som jag behöver betala för att kunna utnyttja värdekupongen?
Finns det en risk att man får en skuld, eller slutar annonsen att visas när kontot är tomt? |
||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#16 | |||
|
||||
|
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
|
|||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#17 | |||
|
||||
|
Administratör
|
Värt att notera är att förra gången så var kupongen på 500:- denna på 400:- (som även Hubbert säger). Minsta insättning då var 500:-, minsta insättning nu är 400:-.
Därför måste du sätta in 50;- för att använda kontot. Men, 350:- gratis är inte fel det heller.
|
Svara med citat
|
|
|
#18 | |||
|
||||
|
|
Nu hänger jag inte riktigt med. Måste man betala 50 kr för att få 400 kr? Varför får man inte 350 kr direkt?
|
|||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#19 | |||
|
||||
|
Bara ett inlägg till!
|
När jag började med det här erbjudandet så drog de bara av 50:- från de där 400:-, så jag satte inte in pengar för att komma igång, utan körde igång direkt.
|
|||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#20 | |||
|
||||
|
Administratör
|
Citat:
Well, de drar ju 50 från din kupong. 400 - 50 = 350. För att få 400 måste du ju lägga till 50 .De kan mycket väl ha ändrat sedan jag startade med Adsense. Och det verkar ju som det om man läser Hubberts inlägg.
|
Svara med citat
|
| Svara |
|
|