| FAQ | 
| Kalender | 
|  2006-02-20, 08:34 | #1 | |||
| 
 | ||||
| Har WN som tidsfördriv | Citat: 
 Ny Teknik Någon från WN representerad?  EDIT: Originalkällan (Internetworld) | |||
|   |  Svara med citat | 
|  2006-02-20, 09:34 | #2 | ||
| 
 | |||
| Supermoderator | 

Nja, Sam är aktiv här då och då.  Men jag blev riktigt besviken på att det inte fanns speciellt mycket som kändes nytt av det som presenterades där. 
				__________________ Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu | ||
|   |  Svara med citat | 
|  2006-02-20, 10:23 | #3 | |||
| 
 | ||||
| Klarade millennium-buggen | 

Jag vet inte ja, tycker hela dendär listan är mer eller mindre skrattretande, nog finns det väl andra personer med mer eld i baken än de som där presenterats.
		 | |||
|   |  Svara med citat | 
|  2006-02-20, 12:58 | #4 | ||
| 
 | |||
| Klarade millennium-buggen | Citat: 
 Listan känns lite som enbart företag som betalar IDG hamnar med där. | ||
|   |  Svara med citat | 
|  2006-02-20, 16:48 | #5 | ||
| 
 | |||
| Nykomling | 

Tyvärr är det ju så i företagslivet att de bästa lösningarna inte alltid är de mest "hetaste". Allt handlar om pengar.
		 | ||
|   |  Svara med citat | 
|  2006-02-20, 17:23 | #6 | |||
| 
 | ||||
| Mycket flitig postare | 

Kreditor var med i listan vilka brukar synas här på forumet ibland. Personligen tycker jag de är väl värda sin plats där.
		 | |||
|   |  Svara med citat | 
|  2006-02-20, 17:30 | #7 | ||
| 
 | |||
| Nykomling | 

Ja jag tycker att alla företagen är värda sin plats där. De är ju faktiskt framgångsrika med sina lösningar och det var väl det IDG's artikel handlade om.
		 | ||
|   |  Svara med citat | 
|  2006-02-20, 19:09 | #8 | ||
| 
 | |||
| Nykomling | 

Nja.. jag borde ha varit med ;-)
		 | ||
|   |  Svara med citat | 
|  2006-02-21, 02:06 | #9 | ||
| 
 | |||
| Bara ett inlägg till! | Citat: 
 Jag har spelat dataspel på nätet i mååååååååååååååååånga år och inte hittat 1 spel utan fusk. Speciellt i de stora spelen som CS m.fl. förekommer ju fusk hela tiden. Då man inte kan garantera fuskfri spelande så kommer det bli jätteproblem. | ||
|   |  Svara med citat | 
|  2006-02-21, 07:30 | #10 | ||
| 
 | |||
| Nykomling | Citat: 
 | ||
|   |  Svara med citat | 
| Svara | 
| Ämnesverktyg | |
| Visningsalternativ | |
| 
 |