FAQ |
Kalender |
Visa resultat för omröstning: No question avaiable to import. | |||
Ja! |
![]() ![]() ![]() ![]() |
86 | 69.92% |
Nej! |
19 | 15.45% |
Bryr mig inte. |
18 | 14.63% |
Antal röster: 123. Du får inte rösta i den här omröstningen |
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#21 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Pressmeddelande borde inte kunna läggas ut av den som är ny medlem, dvs. det ska inte kunna gå att bli medlem och direkt posta en pressmeddelande.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Är det inte läge för någon admin att göra ett uttalande i denna frågan snart? Fast dom är väl på en mycket välförtjänt jul/nyårsledighet.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Dom behöver nog lite ledigt, dom sitter säkert och tänker "Nu har dom fått massa jobbiga ideer igen"
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | ||
|
|||
|
Varför inte skicka ett pressmeddelande till IDG om det istället?
Men seriöst, känns mer som att spamrisken ökar, och skall man sätta moderatorer på det så känns det som ett heltidsjobb. Misstänker att alla admins/moderatorer gör detta ideelt och många av dom idag har heltids jobb med det dom gör. Ser inget positivt med det utan att moderatorerna kommer att få ännu mera jobb. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |||
|
||||
Administratör
|
Citat:
Ett forum som inte syns för gäster där medlemmar med xx antal poster, kan posta info om nya projekt. Sedan är det ju upp till var och en att läsa. eller Ett forum som syns för gäster där medlemmar kan posta info om nya projekt. 175 kr per pressmeddelande, då skulle det bara bli seriösa.
![]() |
![]() |
#26 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Med tanke på tråden om priset på .se domainer vi hadde för några veckor sedan kommer vi inte få många pressmedelanden om de kostar 175;- tyvär!
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | ||
|
|||
|
Thomas du har en poäng där, vill man synas så får man betala.
Men för att vara extremt kritisk. Skall WN en nyhetssite eller är det ett forum för webmasters? Nivån på WN skulle nog sjunka om det skulle komma ett sådant forum tror jag. Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Om man vill synas publikt med sitt presmeddelande är inte 175 kr något att gnälla om.
Jag tycker det var en bra idé från Thomas.
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Jag är personligen varken för eller emot detta förslag, men om man ska betala för pressmeddelanden så är det inte längre pressmeddelanden utan istället betald reklam.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
ja, tycker jag nog okså. vi kan ju vara mer restrikta med nyheterna istället?
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|