FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Hej
Har en sida med ganska mycket trafik. För att inte överskrida maximala trafiken/månad (50GB) funderar jag på att lägga alla bilderna på en annan server alt. konto. Alltså, ha ett konto för ASP.net sidbehandlingen samt databasen och en annan för bilderna. Är det en lösning som funkar eller blir det mycket segare? Förslag på bra webbhotell med snabb och pålitlig lina samt hög (!) trafik/månads limit önskas Tack för förslag Fredrik |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
50gb är inte mycket. Finns massa hosting som erbjuder allt från 50gb till 50tb / månad. Det är väl bara att titta runt på hostingen som finns. Om det bara är ren bandbredd du är ute efter och inte så mycket hastigheten finns det en hel del riktigt billiga grejer i USA.
Du kommer inte att få några svar här från hosting-ägare eller webbhotells-ägare i och med att det blir reklam i så fall. Prova att titta runt i forumet istället. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
B-one har obegränsad bandbredd.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
haha....
det där känner man igen. Vi har flyttat runt knullis från hotell till hotell... från land till land. men insett ska man ha en sida med mkt trafik vill säga 50gig--------> i trafiköverföring ,så klarar man sej inte på att ligga på ett webhotell. finns hundratals webhotell ute på marknaden som skriver att de har gratis trafik o inga begränsnigar. Men sanningen är den att de har de iaf. Vi ska så småni9ngon här hyra deticated server från webcows. sägs vara bra och pålitlig. dock får man slanta ut 1200 eller nåt sånt i månaden. har någon här ett bättre förslag så hosta gärna till! mvh Petteri |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Är det bara jag som blir lite smått irriterad över att medlemmen i inlägget ovanför hårdpushar sin sajt i nästan varje inlägg?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
(Jag lämnar det osagt om det enskilda inlägget du beskriver, men vi har god överblick över vad vi anser är felaktigt och kommer åtgärda det) |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|